დავამთავრეთ გეგმის წერა.ვისწავლეთ შეფასების რუბრიკის გაკეთება და მოვარგეთ ჩვენს პროექტს.გავეცანით დიფერენციალურ სწავლების მეთოდს და შევავსე პროექტის გეგმაში რას გავაკეთებდით სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლისთვის,მოსწავლისთვის ,რომლისთვისა ქართული არის მეორე ენა,მაღალი აკადემიური მქონე ბავშვისთვის.ავირჩიეთ თუ რა გამოვიყენეთ ტექნოლოგიების გამოყენების დროს.
ჩვენ ხომ გვყავს სკოლაში ასეთი მოსწავლეები და ამას წარმატებით გამოვიყეებთ
ОтветитьУдалитьამ ტიპის შეფასებები მოგვცმს საშუალებას უფრო დეტალურად და სამართლიანად შევაფასოთ მოსწავლეები
ОтветитьУдалить